.as zice sase bratari si o camelie fiindca inflorirea acestei Doamne si mesterirea celor sase bratari mi-au incintat,bucurat,imbunatatit consistent ziua.

Coborit parca din albastrul cerului direct in micutele cipsuri de turcoaze albastrul in doua nuante diferite al celor doua bratari iti bucura privirea si te atrag sa le asezi pe mina.
Am adaugat din loc in loc ornamente din argint tibetan: fiecareia cite doi fluturi fiecare de cite 10 mm bogat ornamentat si cu aripile intinse gata parca sa isi ia zborul ,spacere biconice(10 mm )cu capete finisate cu doua cercuri ce duc cu gindul la capitelurile grecesti,spacere tubulare (10 mm) subtiri (1 mm) trasate cu liniute si cerculete iar intre fiecare picatura de piatra cite o biluta(1 mm) argintie pentru a le pune cit mai bine in valoare frumusetea.

Aceleasi ornamente metalice le-am folosit si la celelalte bratari : la cea din din onix pe care l-am asezat discret , doua cite doua cipsuri negre despartite de cite o biluta mignona argintie intre cipsurile de cuart alb sau………
movul bratarii din ametist si…….
sa nu trecem cu vederea picaturile de piatra verde ale aventurinului caruia i-an daruit doua flori atirnatoare..
O bratara fluture este cea din cuart bleumarin cu irizatii stralucitoare fiindca pe ea am ornat-o mai bogat cu fluturasii metalici.
As dori ca fiecare bratara sa aduca celei care o poarta asa cum stiu sa faca aceste pietre numai ginduri bune.