Din codrul clipelor albastre
Tu ieşi în alb, ca zorii lunecând
Pe frunzele înrourate
În palme visele strângând.

Mă întâlneşti descoperind
Un vis, pe margine de vers,
Cu ochii cerul rătăcind
Şi luna sărutând în mers.

Iar când dorinţa te trădează
Pe noul început de drum
Şi ploaia clipelor te-apasă,
Să fugi departe… nu ai cum.

Priveşte-mă, sânt vis din noapte
Ce-n calea ta am apărut,
Sânt inima de stea ce bate
Pe cerul tău necunoscut.

Şi vin din lumi îndepărtate
Ce m-au oprit într-un imperiu
Cu clipele regine efemere
Ce se topesc în timpul fluviu.

Autor:Georgeta Musca Oana

Migalit pe piele tabacita manual gri-perle am adaugat pe margini usor dantelate margelute de nisip in nuantele taftalei sinilii cu raze de metal si dungi aurii din care an rasucit cu ingrijire trandafirasii de ornament.Si peste toate am adaugat spre stralucire niste perlute metalice aurii si un virf de coada de paun.