Renuntasem de mai bine de un an la a ma mai gindi macar sa fac ceva din margele.

Facusem prin iarna trecuta  o caciula fiindca mi-era frig cind ieseam in gerul de decembrie si am mai facut una de amorul tricotatului dar nu am fost prea multumita  de cum a iesit.

Nu era nici prea-prea dar nici parca pe gustul meu.Asa ca am gasit cui sa o fac cadou .

Asadar tricotatul l-am asezat frumos si elegant  intr-un cui .

Incepuse ianuarie si ma gindeam obsesiv la vara acestui an.La excursii si locuri noi pe care le am in plan a le  vizita si m-a cucerit ideea de a reinnoi „stocul” bratarilor si margelelor  pe care le voi purta.

M-am gindit ca voi face si un pic de ordine in cutiile de margele ramase de la anterioarele mele incercari margeliscesti  ,reusite zic eu in modestia mea.Ha!

Sperante desarte ….pentru ca atunci cind am inceput sa desfac cutiutele ,pungutele,plasutele,etc…etc…ce ascundeau minunile colorate si rotunde nu m-am mai abtinut si fara nici un plan m-am apucat sa ma joc cu ele.

Nu sunt multe dar voi continua.cel putin asa mi-am propus.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA